Opinie o Nas
Producenci
Co gdy złamie nam się część przy składaniu modelu! 0
Co gdy złamie nam się część przy składaniu modelu!

Często otrzymujemy od Was wiadomość, że podczas składania złamała Wam się jakaś część. Ale, ale… nic się nie przejmujcie, to się czasami zdarza. W żadnym wypadku Wasz model nie jest do wyrzucenia. Wystarczy tylko, że wypełnicie formularz, który przygotował dla Was producent, a my go dla Waszego komfortu przetłumaczyliśmy i w prostych krokach wytłumaczyliśmy co i jak. A cały proces wraz zamówieniem jest BEZPŁATNY!

INSTRUKCJA DO ZAMÓWIENIA CZĘŚCI:

 

1. Wchodzimy w link producenta UGEARS

i wypełniamy formularz. Ponieważ formularz jest w języku angielskim, przygotowaliśmy dla Was przetłumaczony wzór na język

polski. Wybierz język polski.

Wybierz model*

Wybierz numer 1 części*

Wybierz ilość tej części*

Dodaj kolejne części

Numer telefonu Imię i Nazwisko*

Wybierz kraj*

Email*

Województwo*

Kod pocztowy*

Ulica i numer domu / mieszkania*

Miasto*

Uwagi

 

Adres dostawy

FORMULARZ ZAMÓWIENIA CZĘŚCI ZŁAMANYCH I DODATKOWYCH PRZEŚLIJ *

POLE 1 : Wybieramy model, do którego chcemy zamówić uszkodzoną część. Nazwy modeli są w języku angielskim, natomiast przy wyborze modelu zawsze pojawi się zdjęcie oraz udostępnimy poniżej wszystkie polskie nazwy odpowiadające nazwom angielskim.

POLE 2: Wybieramy numer części, która została złamana lub jest brakująca. *

POLE 3 : Wybieramy ilość jednej, konkretnej części. Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” =„dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1,2,3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części.Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” = „dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1, 2, 3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części.

 

Następnie po wybraniu złamanych lub brakujących elementów, uzupełniamy dane teleadresowe. 3. Jeżeli mamy jakieś uwagi do kuriera lub prośby, zapisujemy to w polu „Commentary” - „Uwagi” 4. Po wypełnieniu wszystkich pól zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem i klikamy w zielone Pole „ SUBMIT”-„PRZEŚLIJ”.

 

PRZYKŁADOWY WZÓR DOBRZE WYPEŁNIONEGO FORMULARZA:

 

 

 

 

 

Tłumaczenie wiadomości:

 

„Dziękujemy za skontaktowanie się z Ugears. Twoja prośba została przyjęta i jest w trakcie przetwarzania. Skontaktuje się z Tobą nasz menedżer wsparcia technicznego w celu udzielenia dalszej pomocy, jeśli będziemy potrzebować więcej szczegółowych informacji. Po przygotowaniu części udostępnimy Ci numer do śledzenia. Dziękujemy i życzymy miłego dnia!

Z poważaniem,

Zespół wsparcia inżynieryjnego Ugears

Email: customerservice@ugearsmodels.com"

 

6. Czas realizacji zamówienia to 1-3 tygodnie. Gdy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, otrzymają Państwo na wskazanego maila informacje z przybliżoną datą dostawy. Informacja będzie po angielsku, ponieważ jest wysłana nie od nas, a od producenta. Dlatego zachęcamy do skorzystania z różnych bezpłatnych translatorów dostępnych w internecie.

7. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymają Państwo na podanego maila numer do śledzenia paczki.

 

*pola oznaczone czerwoną gwiazdką, są polami obowiązkowymi.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl